top of page
  • Obrázek autoraEmma Surdu

Bude booktrailer!

Je to neuvěřitelné a zároveň úžasné, ale dozvěděla jsem se, že natáčení k booktraileru nakonec klaplo! Našli se dva nadšení a talentovaní divadelníci ze Znojma, kteří se herectví věnují ve svém volném čase a navíc jsou fandové do Pána prstenů. Dojednala je moje nakladatelka přes své známé. Vůbec nechápu, jak to dokázala :-)


Během léta dala dohromady rekvizity, což znamená, že pořídila hraničářův vak, kouzelný lovecký nůž, čutoru, křesadlo s příslušenstvím, různé kožené doplňky, plátěné pytlíky na potraviny a další věci. Vlněné přikrývky, smotané a sepnuté koženými řemínky, jsou fakt dokonale autentické! Dokonce nechala uzpůsobit na svůj meč, který si přivezla ze Španělska, kožený bandalír, aby se herci dobře nosil. Obstarala i zázračnou hraničářovu mast (prozradím, že je zelená, voní po jehličí a opravdu léčí), imitaci Prstenu, pro Frodinu pelerínu a motýlí sponu. Samozřejmě nemůžu nevzpomenout mapu od pana Stehlíka, která si fe filmu také zahrála :-)


Herci sami od přátel dostali zapůjčeny kostýmy, a to včetně bot. Když jsem viděla fotky ze kostýmové zkoušky, úplně mě to dojalo. Připravila jsem pár návrhů do scénáře, chtěla jsem něco jednoduchého, emočního, ale údajně se natočilo tolik krásných záběrů, že to bude zřejmě víc epické. Podle fotek z natáčení to vypadá, že výsledek bude skvělý. Už se moc těším!




0 zobrazení

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page